Nový populárně-naučný měsíčník Tajemství vesmíru (TZ 7/2012)

Zcela novým a unikátním měsíčníkem na českém trhu bude od 7. září 2012 magazín Tajemství vesmíru z rodiny časopisů 100+1. Unikát na českém trhu – Magazín o vědě a technice pro muže
Tisková zprávaBrno a Praha, 27. srpna 2012

„Na trhu jsou časopisy o vědě a technice – zavedené a úspěšné, ale chystají se i zcela nové. Jak ale může být žánr populárně-naučných časopisů oživen a rozšířen? Dalším obecným časopisem o vědě a technice? V žádném případě!“ tvrdí Pavel Pospíšil, obchodní ředitel tištěných titulů Extra Publishing. „Proto jsme připravili k vydání první a jediný český měsíčník zcela nového tematického zaměření: Tajemství Vesmíru.“

Tak, jako nastal ve světě před několika lety boom historických magazínů, tak došlo letos doslova k explozi úspěšných časopisů věnovaných objevování a dobývání vesmíru. Nově jde o časopisy pro širokou veřejnost, převážně vzdělané muže od 20 do 50 let, které unikátně spojují dohromady poznání vesmíru, pozorování oblohy, nejnovější informace o dobývání nejbližších planet i vzdálených galaxií, vesmírných technologiích a věnují se i historii dobývání vesmíru, hvězdným válkám, armádnímu využití a konspiracím. To vše s jedinečnými fotografiemi NASA, ESA a dalších vesmírných agentur. Mezi témata Tajemství vesmíru budou patřit:

• Nejnovější úspěchy kosmonautiky – např. ISS, Dragon, Curiosity …- Fantastické fotografie
  • Dobývání Měsíce, Marsu, sluneční soustavy i vzdálených galaxií Kosmické technologie- Životopisy kosmonautů a astronautů
  • Historie dobývání kosmu- Hvězdné války
  • Nejnovější vesmírné objevy
  • Pozorování oblohy
  • Otázky & odpovědi

Časopis vychází poprvé dne 7. září 2012, na formátu 195 × 285 mm s 68 barevnými stranami. (A slíbit můžeme, že nejde o poslední letošní novinku Extra Publishing!)