Profil firmy

Extra Publishing

Extra Publishing je největší české vydavatelství populárně-naučných titulů. Je lídrem v segmentu populární věda. Vydává tituly s vědecko-technickou, IT, historickou a military tematikou.  Od roku 2011 převzalo vydávání čtrnáctideníku 100+1 zahraniční zajímavost (vychází od r. 1964, původně v ČTK) a nastartovalo jeho úspěšný relaunch. Nyní je titul 100+1 se čtenosti téměř 200 tisíc čtenářů první ve své kategorii a má řadu fanoušků v sociálních sítích: Facebook přes 65 tisíc, Google+ přes 10 tisíc, Twitter přes 5 tisíc.

Tituly Extra Publishing dosahují na čtenářském trhu časopisů signifikantního 4% podílu, podle čtenosti v nejvyšších demografických skupinách A+B, tj. mezi čtenáři s nejvyšším vzděláním a s nejvyššími příjmy. Extra Publishing se tak schopností oslovit čtenáře řadí těsně za největší, zpravidla nadnárodní vydavatelské koncerny.

Milníky vydavatelství

  • 2006 – založení společnosti s r. o., vydávání časopisů Extra PC a Svět (měsíčníky)
  • 2007 – vydávání on-line média ExtraHardware.cz, časopisu Nejlepší PC rady a návody (PC rady; původně 14deník)
  • 2008 – vydávání časopisů Živá historie a Příroda-Wildlife (měsíčníky) a on-line médií Cnews.cz, ExtraNotebook.cz a ExtraWindows.cz
  • 2009 – vydávání časopisu Válka REVUE (měsíčník)
  • 2010 – vydávání časopisu Tajemství české minulosti (2měsíčník), zprovoznění linky na balení časopisů a vlastního předplatitelského oddělení (do té doby externě),
  • 2011 – vydávání časopisů Otazníky historie (měsíčník), Kauzy (2měsíčník); změna periodicity 
    • PC rady (na měsíčník) a Světa (na 14deník); ve druhém pololetí sloučení titulu PC rady s Extra PC; odkup předplatitelského kmene, ochranných známek a redakčního archivu časopisu 100+1, 
    • převedení-relaunch časopisu Svět na titul 100+1 zahraniční zajímavost (14deník)
  • 2012 – pravidelné vydávání časopisů II. světová (měsíčník), Časostroj (měsíčník), 
  • 2013 – pravidelné vydávání časopisů VOJSKA (2měsíčník), I. světová (2měsíčník), 
    • Historická červená knihovna-LoveStory (měsíčník)

Přes 70 000 spokojených předplatitelů

Obrovského úspěchu dosáhlo vydavatelství na poli předplatného, kde ze startovní pozice 0 na konci roku 2006 doručovalo během roku 2012 přes 70 000 individuálních předplatných. Jejich počet během sezóny kolísá, ale v celku každým rokem roste. Žádné jiné české vydavatelství nedosáhlo v oblasti předplatného za shodné období srovnatelného úspěchu.

Předplaťte si naše časopisy

Inzerujte u nás