Rekordní čtenosti 100+1 a časopisů Extra Publishing (TZ 3/2013)

Na další rekord ve čtenosti dosáhl čtrnáctideník 100+1. Během posledního půlroku četlo každé vydání minimálně 210 tisíc čtenářů. V delším období je pak čtenost stoplusjedničky dokonce 666 tisíc lidí.
Tisková zprávaPraha a Brno, 21. května 2013

100+1 čte každé vydání 210 tisíc lidí – v delším období dokonce 666 tisíc

Výrazně vzrostla i čtenost měsíčníku Živá historie. Další časopisy Extra Pulishing se drží na svých silných hodnotách čtenosti v desítkách tisíc čtenářů, ukazují aktuální data Media Projektu.

Odhad čtenosti

(Populace 12-79 let celkem)

na vydání delší období
100+1 210 000 666 000
Živá historie 93 000 166 000
Tajemství české minulosti 80 000 120 000
Příroda 72 000 126 000
Extra PC 43 000 108 000

10+1 zajímavost o 100+1

Čtenost časopisu 100+1 zahraniční zajímavost v delším období činí 666 tisíc lidí, což znamená 7,5% podíl na celém čtenářském trhu. Ten čítá 8 868 tisíc osob ve věku 12–79 let. Alespoň občas tedy 100+1 přečte každý 13. dospělý obyvatel ČR.

100+1 zahraniční zajímavost je v průměru s každým svým vydáním 12. nejčtenější časopis v demografické skupině A – tedy mezi lidmi s nejvyššími příjmy, s nejvyšším vzděláním a s nejprestižnějším pracovním postavením (jak podle mezinárodních, tak českých standardů).

Stoplusjednička dále patří mezi TOP 20 časopisů v  Praze (na 16. místě). Do první dvacítky se řadí také v cílové skupině „muži“ (17. místo) a za sebou nechává např. zpravodajský týdeník Týden.

„Žádná tisková kampaň není úplná bez časopisu 100+1 zahraniční zajímavost. Současně jde o mimořádně vhodné médium pro oslovení těch nejbonitnějších zákazníků a dále mužů obecně,“ upozorňuje Pavel Pospíšil, obchodní ředitel tištěných médií Extra Publishing.

Zdrojem všech dat je Media Projekt, 4Q/2012–1Q/2013, Median, STEM/MARK, Gfk Czech