Extra Publishing mezi TOP 10 českými vydavateli (TZ 4/2013)

Podle čtenosti na trhu časopisů se Extra Publishing řadí mezi TOP 10 českých vydavatelství. Nejsilnější je v nejvyšších demografických skupinách A+B s 3,9% podílem na čtenosti.
Tisková zprávaPraha a Brno, 21. května 2013

Podle čtenosti časopisů je Extra Publishing na 9. místě –
3,9% podíl v demografických skupinách A+B

Podle aktuálních výsledků Media Projektu se souhrnnou čteností řadí tituly Extra Publishing na trhu časopisů na 9. místo. A to jak celkově, tak podle čtenosti v nejvyšších demografických skupinách A+B, tj. mezi čtenáři s nejvyšším vzděláním a s nejvyššími příjmy. Zde má jak podle českých, tak mezinárodních standardů podíl 3,9 %. Vydavatelství Extra Publishing tak následuje těsně za největšími, zpravidla mezinárodními vydavatelskými koncerny:

(Zdroj: Media Projekt, 4Q/2012–1Q/2013, Median, STEM/MARK, Gfk Czech, Podíl na čtenosti časopisů v demo-grafických skupinách A+B podle ESOMAR. Skupina Bauer Media je vč. loňských akvizic, skupina Burda včetně akvizice vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, skupina Economia je včetně společnosti Respekt Publishing.)